vineri, 29 august 2014

Bicicleta cadou la orice mirrorless Fujifilm

Hehehe :) Ma pot mandrii si eu cu un lucru, i-am convins sa mai pastreze oferta asta inca putin, asa ca profita de ea cat mai poti. Cei de la f64 au inceput in aceasta vara o campanie de promovare a produselor Fujifilm oferind o bicicleta in valoare de 700 de lei cadou la orice aparat mirrorless. Oferta a fost programata pana la inceputul lunii August, dar aceasta campanie mi-a adus un numar suficient de mare de click-uri incat i-am convins sa mai pastreze oferta inca putin. S-au vandut pana acum sute de aparate Fujifilm mirrorless, asa ca eu zic sa te grabesti deoarece nu stiu cate biciclete mai sunt. Pe langa acest lucru va mai prezint urmatoarele aspecte : exista 21 de oferte la aparatele Fujifilm ce prezinta discount-uri de peste 2000 de lei, obiective cadou si garantie 24 de luni, plus diferite cursuri oferite ca sprijin de cei de la f64. Mai jos puteti gasi cele mai atractive oferte pentru promotia aceasta, iar daca doriti sa achizitionati un aparat mirrorless Fujifilm la promotie CLICK AICI.

Fujifilm X-M1 maro body


Fujifilm FUJINON XF 18-55mm F2.8-4 R LM OIS


Fujifilm X-A1 negru kit 16-50mm



Fujifilm FUJINON XF 23mm F1.4 R



Va multumim daca distribuiti aceasta oferta si prietenilor dumneavoastra!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu